
Per seguir amb la tecnificació dels nostres alumnes aquest any volem diferenciar una mica més els casals de Nadal , per tots aquells alumnes del club que vulguin iniciar-se en el món de competició.
Aquest casal de Nadal obrirem un grup tant a la Petita Escola com a l’escola d’equitació en el qual els alumnes interessats podran viure l’experiència de cuidar i muntar el mateix poni durant tota la setmana com si fos propi, amb l’objectiu principal de millorar el nivell d’equitació i aprendre les nocions bàsiques necessàries per tenir cura del seu cavall/poni.
Horari: 27-31 de desembre de 9-13 h
(opció a quedar-se fins les 17h* dia 31 només fins les 13h)
Durant el dia del curs intensiu, els alumnes realitzaran classe de munta d’hora, hora i mitja de grups reduïts de màxim 5 alumnes.
PLANIFICACIÓ CONCEPTES TEÒRIC-PRÀCTICS 9-13 h
- 1r dia:
Higiene i cura del cavall (donar menjar, nocions bàsiques de fer una quadra…), ús adequat dels protectors i benes. - 2n dia:
Taller de perruqueria i estètica - 3r dia:
Nocions bàsiques de donar corda i transport. - 4t dia:
Recordatori dels continguts apresos durant la setmana. Perfeccionament de conceptes teòrics. - 5è dia:
SIMULACRE DE COMPETICIÓ