Taller de Ponis

Taller de ponis (infants de 30 mesos a 6 anys)

Durada: 45 minuts aproximadament.

En aquest taller, una monitora ensenyarà als infants a acostar-se al poni, a raspallar-lo i a fer un petit circuit per la pista. Després, els pares i les mares guiaran el poni amb l’infant muntat pel circuit senyalitzat.

PROTOCOL:

  • Cal arribar 10 minuts abans de l’hora reservada i anar directament a la Petita Escola de Ponis.
  • Si els infants tenen casc de bicicleta, porteu-lo.

No es pot romandre a les instal·lacions un cop finalitzada l’activitat.

ESTÀ TOTALMENT PROHIBIT FER PÍCNICS A LES NOSTRES INSTAL·LACIONS.

ATENCIÓ: ACTIVITAT AMB PLACES LIMITADES.

Un cop finalitzat el taller, cal deixar pas al següent grup per tal d’oferir un bon servei.

En els casos següents, no es faran reemborsaments ni es podrà recuperar l’activitat, repetir-la o incorporar-s’hi:

  • No assistir a l’activitat reservada o arribar uns 15 minuts més tard de l’hora programada, per qualsevol causa que no s’hagi comunicat prèviament a l’oficina.
  • No participar en l’activitat.

IMPORTANT: hi ha d’haver un adult per infant.

Preu: 18 €

Reserva el teu taller de Ponis

FAQs

Preguntes freqüents sobre el taller de ponis

 

En el taller, el seu fill aprendrà a apropar-se a un poni, a raspallar-lo i a realitzar un petit circuit a la pista. A més, tindrà l’oportunitat de muntar el poni mentre els pares el guien a través d’un circuit establert.

Haurà d’arribar 10 minuts abans de l’hora reservada i dirigir-se directament a la Petita Escola de Ponis. Si el seu fill té un casc de bicicleta, si us plau porteu-lo per al seu ús durant l’activitat.

No està permès romandre a les nostres instal·lacions una vegada finalitzada l’activitat. També està estrictament prohibit realitzar pícnics a les nostres instal·lacions.

No es realitzen reemborsaments ni es recuperarà l’activitat en cas de no assistència o arribada amb més de 15 minuts de retard de l’hora programada, tret que s’hagi avisat amb antelació a l’oficina. La no participació en l’activitat també resultarà en la pèrdua del dret a repetir l’activitat o incorporar-se a ella.